utazás a föld középpontja felé

érintőt szerkeszteni oroszlánköpethez

érintőt szerkeszteni oroszlánköpethez

Még mindig bizonytalan vagyok

Nesze egy kép:

2014. október 25. - nyuszi kinga

542z_1414248654.JPG_3321x1872

Az egyik baj a túl sok utazással a kapkodás. Ezért az egyik célom ezzel az ideiglenes önszárnylevágással épp az, hogy most a télen, de ha kell, még tavasszal is helyükre kerüljenek a dolgok, megint jobban csináljam, ha már így ráálltam erre a dologra, erre a játszótéri görgetős hordóra (az utazgatásra). Nem tudom, jól alakul-e most vagy nemsokára ez a blog, és még nem döntöttem el két dolgot, az egyik írással, a másik képkavalkáddal foglalkozik.

 

Pont otthon voltam, amikor volt egy pár napos kreatív fesztivál, legalább megnéztem a testünk és a társadalom kiállítást, bár a mai manóba félreértés miatt már nem jutottam el, arra viszont végkép képtelennek éreztem magam, hiába lett volna rá esetleg lehetőség, hogy csináljak egy kis minikiállítást másfél órára. Ostorozhatom magam, és nyugodtan gondolhatom, hogy bezzeg ha otthon lennék... - akkor valószínűleg egy taposómalmot taposnék, és semmilyen minikiállítáat nem csinálnék. Legalábbis utoljára otthon valahogy ez volt a helyzet. 

 

Odüsszeusz se nyavalygott, ha otthon lennék, biztos kimennék az Ithaka-Spárta BL-selejtezőre, és én is abbahagyom.

 

De ha mégis lett volna erőm összehozni egy ilyen minikiállítást, azt azért eldöntöttem, hogy még kilenc olyan kép lett volna, mint a fenti. Amin víz van, egyébként meg szinte semmi.

 

Ez egy chilei kép. Extázisba estem a flamingóktól, és még most is extázisban vagyok, ha rájuk gondolok. Jorge magasról szart a flamingókra. Leszarom a flamingókat, ezt jelezte testbeszéde minden kis eleme. Mikor legközelebb megállt a busz egy rövid pihenőre, és ott voltak a lámák a boltban, abban a kis faluban. A boltban ácsorgó lámák se hatották meg. Egykedvűségét a pénz rohamos fogyása váltotta ki. Végül azért leszállt a buszról ő is, és fotózkodtunk egyet a lámákkal.

 

Klassz, de ezt az egybeolvadó vízbe-égbe olvadó flamingók itt ezen a salaron (nedves sóföldön) messze felülmúlják. Kimerülésig kattogtattam, aztán jött a szomorúság: bárcsak sokkal szebbek lennének a képek.

 

Ha egy helyre mehetnék vissza az életben, az ez a flamingóföld lenne. Várnám, hátha még szebbet látok, mint a múltkor, vagy jó esetbe belevesznék a asztel világba.

 

 

 

 

 

 

 

süti beállítások módosítása