utazás a föld középpontja felé

érintőt szerkeszteni oroszlánköpethez

érintőt szerkeszteni oroszlánköpethez

Földközi bálnafarok

Nesze egy kép:

2014. december 02. - nyuszi kinga

dscf0566_1416089059.JPG_2304x1296

Egyszer a semmiből összeraktam elég pénzt egy - már megint egy - repülőjegyre. Megvolt a pénz. Eljött a dátum. Nem csalódtam. Odafele úton sötétedés, naplemente vagy alkonyat - ezek egymásba érnek, csak kicsit késlelteti őket a tízezer méteres magasság - és már nagyon a lovak közé csaptam volna.

Ekkor megláttam egy bálnafarok alakú felhőt valahol Szicília felett az aranyalkonyatban, ekkorra már sötétlila árnyalatokkal.Ennyi. Még most is látom magam előtt, tökéletes bálnafarok volt.

 

Ma meséltem valakinek, hogy egyszer meg a Turkish Airline egy járatán Turkey sandwich volt a kaja. 

 

És volt valami harmadik repülőn történt minicsoda is a fejemben.

 

 

süti beállítások módosítása